• Neuroflow – Aktywny Trening Słuchowy (R) – diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego
• Trening Umiejętności Społecznych Certyfikat 1015/12/2019
• Zaburzenia ze spektrum autyzmu czy SLI?Diagnoza różnicowa w praktyce logopedycznej
• Mózgowe Porażenie Dziecięce w praktyce logopedy
• Postawa inspirująca rozwój. O roli postawy terapeuty/rodzica w procesie terapeutycznym
• SLI w terapii logopedycznej
• Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego – diagnoza, terapia
• Napięcie w sferze orofacjalnej- SOS w postępowaniu neurologopedy
• Zaburzenia pragmatyczne i semantyczne u dzieci w wieku przedszkolnym
• Ocena i stymulacja logopedyczna noworodków i niemowląt
• Diagnoza różnicowa zaburzeń rozwoju mowy na tle neurologicznym
• Dysfagia w świetle neuroterapii
• Uczestnictwo jako asystent w części praktycznej, zagadnienia praktyczne, praca z pacjętami, podczas modułu neurologopedycznego na kursie NDT Bobath zgodnie ze standardami EBTA (Europeen Bobath Tutors Association) – luty, sierpień 2017r.
• Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia
• Analiza zaburzeń karmienia, jedzenia i połykania
• Szkolenie z zakresu terapii osób z autyzmem z wykorzystaniem założeń Programu RDI
• Diagnoza AAC.Stosowanie oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących
• Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych I, II stopień
• Zaburzenia nastroju u dzieci i młodzieży
• Problemy diagnozy procesów integracji sensorycznej wg aktualnego modelu dysfunkcji SID. Dieta sensoryczna. Najnowsza wersja masażu Wilbarger.
• Terapia ręki
• Podstawy ortoptyki- zaburzenia widzenia obuocznego a dysleksja rozwojowa
• Elementy daktylografii i języka migowego
• Rozpoznawanie zagrożeń dzieci w wieku przedszkolnym
• Metody wspierania rozwoju dziecka w profilaktyce i terapii
• Rozwój psychomotoryczny dziecka i jego zaburzenia
• Diagnoza gotowości szkolnej
• Bateria metod diagnozujących rozwój psychomotoryczny dzieci 5 i 6 letnich.
• Dysleksja rozwojowa
• Bateria 8 oraz Bateria 10/12 w praktyce diagnostycznej- diagnoza dysleksji i trudności szkolnych
• Bateria GIM w praktyce diagnostycznej- diagnoza dysleksji i trudności szkolnych
• Edukacja przez ruch
• Kinezjologia edukacyjna Brain Gym
• Trening Zastępowania Agresji-teoria i praktyka kontroli zachowań agresywnych
• Wykorzystanie Porozumienia Bez Przemocy do wznowienia relacji z bliskimi osobami
• Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej
• Lider zespołow problemowych i zadaniowych
• Certyfikat dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji – cykl szkoleń
• Choroby zawodowe narządu głosu, profilaktyka, orzekanie, techniki emisji głosu
• baj
• Zaparcia nawykowe i trudności w odpieluchowaniu
• Terapeuta orofacjalny z pasja
• Terapeuta karmienia z pasją
• EDU WEEK cykl webinarów nt. diagnozy i terapii zaburzeń rozwojowych udzieci i dorosłych/ 90h/
• Skojarzenia do mówienia
• Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych Moduł I
• Miofunkcjonalna diagnoza niemowląt- logopedyczne flagi ostrzegawcze- webinar
• Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej
• Neuroflow – Aktywny Trening Słuchowy (R) – diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego
• Trening Umiejętności Społecznych Certyfikat 1015/12/2019
• Zaburzenia ze spektrum autyzmu czy SLI?Diagnoza różnicowa w praktyce logopedycznej
• Problemy depresyjno – lękowe u dzieci i młodzieży
• Kto kogo przyprowadza na terapię – Trudni rodzice czy trudne dziecko?
• Wspomaganie rodziców w pokonywaniu trudności wychowawczych
• Zapobieganie agresji w szkole
• Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne w zaburzeniach lękowych wieku rozwojowego ze szczególnym uwzględnieniem fobii szkolnej
• Dziecko z rozbitego związku w terapii indywidualnej i grupowej
• Zaburzenia nastroju u dzieci i młodzieży
• Problemy diagnozy procesów integracji sensorycznej wg aktualnego modelu dysfunkcji SID. Dieta sensoryczna. Najnowsza wersja masażu Wilbarger.
• Podstawy ortoptyki- zaburzenia widzenia obuocznego a dysleksja rozwojowa
• Program Łagodnej Stymulacji rozwoju nowordoków i niemowląt CCCC SKS certyfikat 15/09/2014
• Praca z dzieckiem z ADHD według metody behawioralnej- diagnozowanie i terapia
• Diagnoza pedagogiczna dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 ZAŚWIADCZENIE NR 2329/9/05
• Konstruowanie Indywidualnego Programu Edukacyjnego – Terapeutycznego w oparciu o diagnozę funkcjonalną PEP-R ZAŚWIADCZENIE NR 2326/10/05
• Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce –program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Goddard
• I stopień Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
• Zastosowanie ustno-twarzowej terapii regulacyjnej u dzieci z nieprawidłowym napięciem mięśniowym
• Dziecko z Płodowym Zespołem Alkoholowym- możliwości pomocy
• Elementy integracji sensorycznej u małych dzieci z wadą słuchu
• Profilaktyka logopedyczna u dzieci z wadą słuchu
• Konferencja naukowo-szkoleniowa -Listening to Learn
• Mówimy z fonogestami
• Elementy daktylografii i języka migowego
• Rozpoznawanie zagrożeń dzieci w wieku przedszkolnym
• Metody wspierania rozwoju dziecka w profilaktyce i terapii
• Rozwój psychomotoryczny dziecka i jego zaburzenia
• Uczymy się bawiąc w przedszkolu i szkole
• Uczymy się bawiąc – działania twórcze w edukacji elementarnej
• Diagnoza dysleksji baterią testów 8, 10-12, GIM
• Cykl szkoleń Program Edukacji – Terapeutyczny ORTOGTAFFITI
• Indywidualizacja nauczania w praktyce
• Neurony nie umierają z nudów
• Stymulowanie rozwoju mowy w oparciu o założenia pedagogiczne metody F. Froebla
• Mózgowe Porażenie Dziecięce w praktyce logopedy
• Postawa inspirująca rozwój. O roli postawy terapeuty/rodzica w procesie terapeutycznym
• SLI w terapii logopedycznej
• Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego – diagnoza, terapia
• Napięcie w sferze orofacjalnej- SOS w postępowaniu neurologopedy
• Zaburzenia pragmatyczne i semantyczne u dzieci w wieku przedszkolnym
• Ocena i stymulacja logopedyczna noworodków i niemowląt
• Diagnoza różnicowa zaburzeń rozwoju mowy na tle neurologicznym
• Dysfagia w świetle neuroterapii
• Diagnoza i terapia dziecka z opóźnionym rozwojem mowy
• Integracja Funkcji wykonawczych
• Dlaczego płaczę? Dlaczego krzyczę?
• Zastosowanie programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się
• Zabawa Inspirująca Rozwój (w nurcie son rise w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu)
• Postawa inspirująca rozwój. O roli postawy terapeuty/ rodzica w procesie terapeutycznym.
• Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa
• Asystowanie w kursie i warsztatach z zakresu Diagnostyki i terapii neurologopedycznej zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów oraz nadawaniem mowy. Kurs prowadziała neurologopeda kliniczny, specjalista NDT, SLT Senior Tutor Aleksandra Łada
• Zaburzenia procesów regulacji sensorycznej u dzieci urodzonych przedwcześnie CERTYFIKAT NR 18/11/2017
• Uczestnictwo jako asystent w części praktycznej, zagadnienia praktyczne, praca z pacjętami, podczas modułu neurologopedycznego na kursie NDT Bobath zgodnie ze standardami EBTA (Europeen Bobath Tutors Association) – luty, sierpień 2017r.
• Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia
• Analiza zaburzeń karmienia, jedzenia i połykania
• Szkolenie z zakresu terapii osób z autyzmem z wykorzystaniem założeń Programu RDI
• Diagnoza AAC.Stosowanie oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących
• Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych I, II stopień
• Lider zespołow problemowych i zadaniowych
• Certyfikat dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji – cykl szkoleń
• Choroby zawodowe narządu głosu, profilaktyka, orzekanie, techniki emisji głosu.
• Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej
• Diagnoza i terapia dziecka z opóźnionym rozwojem mowy
• Integracja Funkcji wykonawczych
• Zastosowanie programu
• Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w terapii osób z trudnościami w porozumiewaniu się
• Zabawa Inspirująca Rozwój (w nurcie son rise w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu)
• Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa
• Asystowanie w kursie i warsztatach z zakresu Diagnostyki i terapii neurologopedycznej zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów oraz nadawaniem mowy. Kurs prowadziała neurologopeda kliniczny, specjalista NDT, SLT Senior Tutor Aleksandra Łada
• Zaburzenia procesów regulacji sensorycznej u dzieci urodzonych przedwcześnie CERTYFIKAT NR 18/11/2017
• Program Łagodnej Stymulacji rozwoju nowordoków i niemowląt CCCC SKS certyfikat 15/09/2014
• Praca z dzieckiem z ADHD według metody behawioralnej- diagnozowanie i terapia
• Diagnoza pedagogiczna dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 ZAŚWIADCZENIE NR 2329/9/05
• Konstruowanie Indywidualnego Programu Edukacyjnego – Terapeutycznego w oparciu o diagnozę funkcjonalną PEP-R ZAŚWIADCZENIE NR 2326/10/05
• Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce –program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Goddard
• I stopień Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne Zastosowanie ustno-twarzowej terapii regulacyjnej u dzieci z nieprawidłowym napięciem mięśniowym
• Dziecko z Płodowym Zespołem Alkoholowym- możliwości pomocy
• Elementy integracji sensorycznej u małych dzieci z wadą słuchu
• Profilaktyka logopedyczna u dzieci z wadą słuchu
• Konferencja naukowo-szkoleniowa -Listening to Learn
• Mówimy z fonogestami
• Komunikacja empatyczna- przestrzeń do rozwiązywania konfliktów w duchu
• Porozumienia Bez Przemocy
• Rehabilitacja dziecka niesłyszącego w warunkach domowych- doświadczenia polskie i amerykańskie – znaczenie wczesnej terapii
• Rehabilitacja domowa dzieci z wadą słuchu w wieku od 0 do 3 roku życia z wykorzystaniem elementów metody werbo – tonalnej
• Uczymy się bawiąc w przedszkolu i szkole
• Uczymy się bawiąc – działania twórcze w edukacji elementarnej
• Neurolingwistyczne programowanie
• Diagnoza dysleksji baterią testów 8, 10-12, GIM
• Cykl szkoleń Program Edukacji – Terapeutyczny ORTOGTAFFITI
• Indywidualizacja nauczania w praktyce
• Szkoła dla rodziców i wychowawców, czyli jak mówić do dzieci, żeby nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły
• Diagnoza gotowości szkolnej
• Bateria metod diagnozujących rozwój psychomotoryczny dzieci 5 i 6 letnich.
• Dysleksja rozwojowa
• Bateria 8 oraz Bateria 10/12 w praktyce diagnostycznej- diagnoza dysleksji i trudności szkolnych
• Bateria GIM w praktyce diagnostycznej- diagnoza dysleksji i trudności szkolnych
• Edukacja przez ruch
• Kinezjologia edukacyjna Brain Gym
• Trening Zastępowania Agresji-teoria i praktyka kontroli zachowań agresywnych
• Wykorzystanie Porozumienia Bez Przemocy do wznowienia relacji z bliskimi osobami
• Komunikacja empatyczna- przestrzeń do rozwiązywania konfliktów w duchu Porozumienia Bez Przemocy
• Rehabilitacja dziecka niesłyszącego w warunkach domowych- doświadczenia polskie i amerykańskie – znaczenie wczesnej terapii
• Rehabilitacja domowa dzieci z wadą słuchu w wieku od 0 do 3 roku życia z wykorzystaniem elementów metody werbo – tonalnej
• Szkoła dla rodziców i wychowawców, czyli jak mówić do dzieci, żeby nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły
• Problemy depresyjno – lękowe u dzieci i młodzieży
• Kto kogo przyprowadza na terapię – Trudni rodzice czy trudne dziecko?
• Wspomaganie rodziców w pokonywaniu trudności wychowawczych
• Zapobieganie agresji w szkole
• Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne w zaburzeniach lękowych wieku rozwojowego ze szczególnym uwzględnieniem fobii szkolnej
• Dziecko z rozbitego związku w terapii indywidualnej i grupowej